Meddelelse om midlertidig overnatning
Midlertidig overnatning skal i hvert enkelt tilfælde meddeles til kommunalbestyrelsen senest 2 uger inden første overnatning finder sted. Din anmeldelse om overnatning gøres via midlertidig overnatning.
Husk at det er dig som ansøger der har ansvaret for at alle regler overholdes samt indsender alle relevante oplysninger.
Når du har trykket send på din ansøgning modtager du en mail med kvittering. Hvis du ikke hører yderligere fra os, er det anmeldelse accepteret, dette vil ske indenfor et par dage efter anmeldelsen.
Reglerne om midlertidig overnatning er beskrevet i bygningsreglementet (BR18) kapitel 5 og 1, og tilhørende bilag 13, som du finder længere nede på denne side.
Bemærk at det ikke er alle bygninger der kan søges om midlertidig overnatning i. Bygningerne skal være omfattet af Bygningsreglementets §147 (brandsynspligtig), og vil typisk være bygninger som skoler, daginstitutioner eller lignende bygninger.
Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at ringe til vores call center på 39575905 på hverdage mellem 9 og 14. Du er også velkommen til at skrive dem til [email protected]