Forretningsorden for Bakkegården demensboliger
Der afholdes 4 ordinære årlige møder
Møderne ledes af formand/næstformand, evt. af rådets sekretær
Leder af Bakkegården fungerer som sekretær
Forslag til dagsorden sendes til formand/sekretær og skal være indleveret senest 3 uger før mødet
Medlemmer af beboer- og pårørenderådet kan indkalde til ekstraordinært møde, ved indsendelse af motiveret dagsorden senest 3 uger før, mødet kan berammes.
Dagsorden udformes af formand og sekretær senest 14 dage før mødedato og udsendes til ordinære medlemmer senest 6 dage før.
Dagsorden skal altid indeholde:
- Bemærkninger til dagsordenen
- Mødet inden sommerferien samt årets sidste møde skal indeholde budgetstatus
- Nyt fra leder af Bakkegården og bofællesskaberne
- Nyt fra Sundhed- og Rehabiliteringsudvalget
- Evt. motiverede punkter, der skal være formand eller sekretær i hænde senest 3 uger før mødets afholdelse.
- Sidste punkt vil altid være eventuelt
Referat udsendes senest 14 dage efter mødets afholdelse
Indsigelser mod referat skal afgives senest 8 dage efter dets modtagelse.
Referat opsættes herefter på opslagstavlen på Bakkegården og optages i førstkommende nummer af BakkegårdsNyt.
Det påhviler beboer- og pårørenderådets medlemmer, som får forfald, selv at kontakte sin suppleant med henblik på fremmøde.
Suppleanter, som ønsker at deltage i ordinære møder, hvor også det ordinære medlem giver møde, kan ved at melde deres ankomst til sekretæren senest 1 uge før mødet, deltage i mødet uden stemme- og taleret