Hjem Borger Fritid og oplevelser Kultur Gladsaxedagen Information til aktører på dagen Info til foodtrucks og madboder

Info til foodtrucks og madboder

På Gladsaxedagen lørdag 24. august 2024 har du mulighed for at sælge mad, hvis du har en etableret food truck eller lignende madbod, som du kan stille op på dagen.

Vi vil gerne have et bredt udbud af mad, så der både er noget dansk, udenlandsk, billigt og lidt dyrere mad på pladsen. Efter tilmeldinging vælger vi de ønskede boder, hvor også lokal tilknytning prioriteres.

Trucken/boden skal have godkendt autorisation og CVR-nummer til at sælge mad/drikke.

Deltagelse koster 1000 kr.

Vigtige datoer til Gladsaxedagen 2024

• 1. marts: Hjemmesiden her åbner for tilmelding
  • 1. maj: Tilmeldingsfrist
  • 1. juni: I får besked, om jeres truck/bod får en plads på Gladsaxedagen.
  • 21. juni: Deltagergebyret på 1000 kr. skal være betalt
  • 20. august: I får anvist jeres præcise plads på området.
  • 24. august: Gladsaxedagen 2024. Åbningstid 13-22

Praktisk

• Opstilling kan ske på dagen fra kl. 10. I må begynde salg, når I er klar og lukke kl. 22
  • Hver truck/bod vil få en fase med 16 amp. Medbring selv forlængerledning
  • Affald fra boden skal sorteres og afleveres i de opstillede sorteringsbeholdere til affald.
  • I skal være villige til at modtage fribilletter til mad og drikke, som Gladsaxe Kommune efterfølgende afregner for.
  • Trucken/boden skal selv sørge for at søge lejlighedstilladelse til eventuel udskænkning af alkohol via onlineformular hos Politiet.
  • Gladsaxe Kommune har fokus på bæredygtighed og genanvendelse. Boder, der har udskænkning af kolde drikkevarer skal brug Genkrus - et genanvendeligt plastkrus, som købes gennem os på dagen.

Tilmelding til Gladsaxedagen

Mere om Gladsaxedagen

Gladsaxedagen er Gladsaxes årlige fest- og kulturdag på området omkring Gladsaxe Rådhus hvor ca 10.000 gæster passerer i løbet af dagen.

Borgmesteren præsenterer sit forslag til det kommende års budget, mens vi fejrer det lokale foreningsliv, nyder god underholdning og skaber mulighed for debat med dine lokale politikere. Samtidig har folk mulighed for at blive klogere på nogle af de temaer, der er særligt på dagsordenen i Gladsaxe lige nu.

Foreninger, udstillinger og aktivitetsområder har åbent fra kl. 13. De fleste aktiviteter lukker kl. 17 men Debatcafeen, Ungescene og Musikscenen holder åbent længere tid. Dagen slutter cirka kl. 22 når koncerten på Musikscene i Rådhushaven er færdig.

Gladsaxedagen

Rådhus Alle 7