Skip til hoved indholdet
    Hjem Borger Fritid og oplevelser Foreningsliv Tilskud til foreninger Tilskud til folkeoplysende foreninger Evaluering og regnskab til Initiativpuljen

Evaluering og regnskab til Initiativpuljen

Regnskab og evaluering af projektet skal indsendes til Folkeoplysningsudvalget senest to måneder efter projektets afslutning. 

For at gøre processen let, har vi forberedt en skabelon, som du skal downloade, udfylde og uploade.

Alle felter markeret med '*' er påkrævet

Indtast projektets titel Feltet er påkrævet Hvornår startede projektet? Hvornår slutter projektet?

Oplysninger

Indtast dit fulde navn Feltet er påkrævet Indtast CVR.nr. OBS: Privatpersoner må IKKE oplyse CPR.nr. Feltet er påkrævet Feltet er påkrævet Indtast navn på kontaktperson Feltet er påkrævet Indtast email til kontaktperson Det skal være en gyldig email som følger mønsteret xxx@domæne.dk Feltet er påkrævet Feltet er påkrævet Feltet er påkrævet

Upload projektansøgning og -budget

Indtast eventuelle bemærkninger her

Gladsaxe Kommune
Rådhus Allé 7
2860 Søborg

CVR: 62761113

Telefon: 39 57 50 00
kommunen@gladsaxe.dk

Borgerservice

Telefontid

Mandag-fredag: 9-14

Personlig henvendelse

Kun med tidsbestilling. Bestil tid på gladsaxe.dk/bestiltid

Åbningstid

Mandag-onsdag og fredag 10-14
Torsdag 10-18

Få teksten læst op Tilgængelighedserklæring Giv os feedback