Plejeboligerne på Bakkegården demensboliger er almennyttige boliger, som administreres af boligselskabet KAB for Gladsaxe Kommune.
Hvis du har spørgsmål til boligen, f.eks. lejekontrakt, generel vedligeholdelse, opsigelse af lejemål m.v., skal du derfor kontakte boligselskabet.
Når du er blevet tilbudt en bolig på Bakkegården demensboliger udfærdiges en lejekontrakt.
I forbindelse med at du flytter på Bakkegården demensboliger udfærdiges en lejekontrakt af boligselskabet KAB. Lejekontrakten sendes til dig og skal efterfølgende returneres til KAB i underskrevet stand, såfremt du ønsker boligen.
Når du overtager boligen, er den istandsat og rengjort.
Boligen vil ved overtagelsen fremstå hvidmalet, men du er velkommen til at ændre farven på væggen, hvis du ønsker dette.
Boligen vil endvidere være udstyret med seng og madras samt lille køleskab. Der er et indbygget tøjskab samt et lille køkken uden kogeremedier.
Boligen leveres uden TV-pakke. Du skal derfor selv sørge for at tilmelde dig til Yousee. Hvis du ønsker dette ændret, se da under information om Bakkegården.
Du skal selv møblere boligen samt opsætte malerier og lamper mv.
Skulle der opstå problemer med i forvejen installeret el samt sanitet vil Bakkegården sørge for udbedring af dette.
Man skal som altid i en lejebolig sørge for ikke at misligeholde boligen.
Det er ejendomskoordinatoren på Bakkegården demensboliger, som foretager indflytningssyn af boligerne på vegne af boligselskabet KAB.
Når du har sagt ja til en bolig, skal du kontakte ejendomskoordinatoren på telefon 21 19 76 39 for at aftale en dato for et indflytningssyn. Indflytningssynet skal være foretaget, inden du møblerer boligen.
Findes der fejl, der skal udbedres, vil dato for udbedringen aftales mellem dig og ejendomskoordinator.
Det er ejendomskoordinatoren på Bakkegården demensboliger, som foretager udflytningssyn af boligerne på vegne af boligselskabet KAB.
Hvis det ønskes, er du eller dine pårørende meget velkomne til at deltage ved synet. I så fald bedes du/de kontakte ejendomskoordinator på telefon 21 19 76 39 samme dag, som boligen tømmes.
Ved udflytning foretages en normal istandsættelse. Normalistandsættelseskontoen opspares over 3 år. Ved ikke opnået 100 % opsparing modregnes restancen hos dig som lejer samt eventuelt misligeholdelse af bolig samt slutrengøring.
Den endelige afregning udsendes automatisk fra boligselskabet KAB.
Har du spørgsmål til eksempelvis: lejekontrakt, husleje, el, vand og varme, skal du tage kontakt til boligselskabet.
Dette kan gøres ved enten at skrive, ringe eller maile til boligselskabet (se adressen nederst).
Ved tvivl om praktiske ting i boligen kontakt da ejendomskoordinator på telefon 21 19 76 39.
Boligselskabet KAB
Vester Voldgade 17
1552 København V
Tlf. 33 66 10 00