Én telefonisk indgang, kortere tastemenu og hurtig kontakt til en medarbejder, der løser din sag. Det er målet med et nyt telefonisk Servicecenter i Gladsaxe.
To af de i alt ni medarbejdere, der sidder klar ved telefonerne i det nye telefoniske servicecenter.
Det nye telefoniske servicecenter dækker tre områder - Jobcenter, Boligformidling og Pension. Hvert område har nu hver fået ét telefonnummer, man som borger, virksomhed eller samarbejdspartner kan ringe på.
Derefter er der en kort og simpel tastemenu, så du hurtigt kommer igennem til en medarbejder, der kan hjælpe dig med dine spørgsmål.
I de fleste tilfælde bliver henvendelsen løst hos den første medarbejder, du kommer igennem til.
De tre nye telefoner har åbent alle hverdage kl. 9-14 og har følgende numre:
- Jobcenteret, der svarer på spørgsmål om beskæftigelse og udbetaling af ydelser, telefon: 39 57 66 20.
- Boligformidlingen, der svarer på spørgsmål om boligformidling, telefon: 39 57 57 77.
- Pension, der svarer på spørgsmål vedrørende pensionsydelse, telefon: 39 57 60 00.
Servicecenteret vil være fast bemandet af ni medarbejdere.
Det nye Servicecenter er udviklet på baggrund af en større brugerundersøgelse i 2019 og er en del af en samlet indsats for hjælpe borgere til nemmere indgang til Gladsaxe Kommune.
Læs mere om det telefoniske servicecenter på Gladsaxe.dk