Når du ringer til Borgerservice i Gladsaxe, optager vi samtalen, så vi kan træne og uddanne vores medarbejdere og give dig bedre service. Optagelser bruges kun til det formål.
Gladsaxe Kommune etablerer fra mandag 29. marts 2021 optagelse af telefonsamtaler med Borgerservice på nummeret til Folkeregistret. Optagelserne bruger vi til intern træning og uddannelse af medarbejdere, så vi kan give dig en bedre serviceoplevelse. Optagelserne bruges kun til det formål og slettes automatisk efter tre måneder.
Du vælger selv, om du vil hjælpe
Når du ringer til os, får du automatisk at vide i telefonen, at samtalen bliver optaget til brug i intern træning. Herefter bliver du bedt om at give dit samtykke via et tastetryk. Herefter bliver samtalen optaget, så medarbejdere og ledere kan bruge den til intern uddannelse, medarbejderudvikling og kvalitetssikring. Det giver os mulighed for at give dig en endnu bedre service.
Hvis du først accepterer og derefter fortryder, sletter vi optagelsen efter dit opkald.
Sikker adgang til optagelser
Der er kun adgang til optagelserne for de medarbejdere og ledere, som har brug for dem til træning og uddannelse, så de kan levere bedre service til dig fremover. Adgangen er sikret via brugerprofiler med login.
Gladsaxe Kommune har indgået særskilt databehandleraftale med den private samarbejdspartner, som leverer systemet.
Ønsker du at få din samtale udleveret, skal du anmode om aktindsigt, hvorefter vi sender den som lydfil til en sikker postkasse, fx din e-Boks.