Jobcenteret tilbyder hjælp til rekruttering af nye medarbejdere. Det gør vi ved at afholde samtaler med jobsøgende borgere, hvis kvalifikationer matcher en given stilling. Efterfølgende formidler vi kontakten mellem din virksomhed og de bedst egnede jobsøgere.
Fordele for din virksomhed
- Det er uden omkostninger for din virksomhed
- Vi har kendskab til ledige og virksomheder både i lokalområdet og i de omkringliggende kommuner
- Vi kan hjælpe din nye medarbejder med at få en god start på jobbet
Sådan gør du
Lav en jobbeskrivelse: Hvilke kompetencer skal din nye medarbejder have – både faglige og personlige? Hvordan er arbejdstiden, ansættelsestidspunktet, aflønningen og varighed af jobbet? Jobcenteret hjælper gerne med at udarbejde en jobbeskrivelse.
Annoncering på jobnet.dk
Den landsdækkende jobbank Jobnet.dk bliver hver dag besøgt af mange tusinde jobsøgende i hele Danmark fra alle brancher - både med faglært og ufaglært baggrund og med kortere og længere uddannelser. Det er hurtigt, fleksibelt og gratis at finde en ny medarbejder via Jobnet.dk.
- På jobnet.dk kan din virksomhed selv udforme annoncen, indsætte virksomhedens logo og oprette link til virksomhedens hjemmeside.
- Du kan se, hvordan andre virksomheder bruger Jobnet på www.jobnet.dk.
- Husk at give Jobcenter Gladsaxe besked, når din virksomhed har besat en stilling, eller hvis annoncen skal forlænges.