PÅ GPV - Gladsaxe Pædagogiske Videncenter tester vi alt fra robotter, printere og computerspil til læringsteknologier og -platforme i samarbejde med Gladsaxe Kommunes skoler og dagtilbud.
GPV har ansat to udviklingskonsulenter til at drive udviklingsarbejdet og efterfølgende lave en vidensopsamling i form af en OnePager eller en større anmeldelse eller guide, som vi deler her på siden.
Anmeldelser
GDPR
Guides
OnePagers
Inspiration til apps og programmering
Vil du samarbejde?
Vil du teste en teknologi, et produkt eller en augmented reality (AR) eller virtual reality (VR) software, og vil du dele din erfaring i samarbejde med os? Så send os en mail.
Vi søger hele tiden nye samarbejdspartnere i Gladsaxe Kommunes skole og dagtilbud, der har tid, lyst og mod på at teste nye ting i samarbejde med os.
Kontakt os
Hvis du har spørgsmål til vores videnbank, er du meget velkommen til at kontakte vores konsulenter på området.
Anders Vejgaard
Pædagogisk IT-konsulent
Telefon: 39 57 62 62 / 21 69 31 50
Mail: [email protected]
Anders Vejgaard er techentusiast med stort T. Han er optaget af digitale virkemidler, der understøtter den eksisterende læring, som finder sted i Gladsaxe Kommunes skole og dagtilbud, eller bidrager til at skabe endnu bedre rammer for læring.
Knud Skov
Pædagogisk IT-konsulent
Telefon: 39 57 63 66 / 40 46 62 66
Mail: [email protected]
Knud Skov har en fortid som fysiklærer. Han er særligt optaget af science og robotteknologi, og hvordan læring og didaktik i Gladsaxe Kommunes skoler og dagtilbud udvikles og forholder sig til globalisering, robotter, tech-giganter og artificial intelligence (AI).
Hanne Krohn Olsen
Systemadministrator
Telefon: 39 57 62 62 / 21 14 17 45
Mail: [email protected]
Hanne Krohn Olsen er optaget af GDPR-lovgivningen og etableringen af procedurer omkring vurdering af apps og systemer forbundet med dagtilbud og skoleområdet. Hanne Krohn Olsen hjælper med at lave risikovurderinger af leverandører, indhenter, behandler og vedligeholder databehandleraftaler på skoleområdet samt ajourfører systemer forbundet med ovenstående.