Hjem Borger Unge Trivsel og sundhed for unge Unge og trivsel Pårørende, venner og professionelle til sårbare unge

Pårørende, venner og professionelle til sårbare unge

Er du pårørende, ven eller har en profesionel relation til en ung, der oplever  problemer med konflikter i hjemmet, i skoleindsatsen, i valg af venner? Eller er du bekymret over at dit barn eller ven ofte er trist? I Gladsaxe har vi en lang række tilbud, der kan hjælpe unge tilbage på sporet igen.

Åben anonym rådgivning i Gladsaxe Familie- og Ungecenter er et tilbud til unge i Gladsaxe Kommune - men forældre og andre pårørende kan også henvende sig. Du kan få rådgivning om at håndtere de problemer, unge støder ind i. Ring på telefon 20 49 74 16 mandag til fredag kl. 11.00-13.00 eller send en SMS.

Gladsaxe Familie- og Ungecentret tilbyder samtaler og/eller aktiviteter, hvor familien eller den unge kan øve sig på nye måder at være sammen på.

Hvis du er bekymret for et barn eller en ung, er det vigtigt, at du deler din bekymring med en professionel. Det kan for eksempel omhandle viden eller mistanke om mistrivsel, tristhed, vold eller seksuelle overgreb.

Læs om Bryd tavsheden