Hjem Borger Sundhed og omsorg Voksne med handicap Bolig og botræning Midlertidigt botilbud Botræningstilbuddet Kellersvej 5 Boligen, faste udgifter og internet

Boligen, faste udgifter og internet

Her kan du læse lidt om boligerne, faste udgifter og internet

Boligen, faste udgifter og internet

Der er to boliger på 28 m2, seks på 37 m2 og tre på 38 m2. Boligerne består af to sammenhængende rum. Du har dit eget badeværelse med toilet på ca. 7 m2.

Der er to fællesrum med køkken på hver 87 m2. Derudover er der et ”træningskøkken” på 26 m2, hvor du hen ad vejen kan øve dig på nogle af de ting, der er gode at kunne, når du bor for dig selv.

Derudover er der vaskerum, samtalerum og pulterrum.

Din handlekommune skal, ifølge lovgivningen, opkræve en betaling fra dig for husleje, el, varme og udgifter, der er en integreret del af botræningstilbuddet. Gladsaxe Kommune har besluttet, at når man bor i et midlertidigt tilbud, skal man som minimum have 2.297 kr. (2024 sats) til rådighed hver måned til dækning af andre udgifter, når man har betalt kost og husleje.

Prisen for husleje inklusiv aconto el, vand og varme pr. måned fordelt på de tre størrelser af lejligheder:

Bolig på 28 m2 (to boliger): 5.610 kr.

Bolig på 37 m2 (seks boliger): 6.858 kr.

Bolig på 38 m2 (tre boliger): 6.996 kr.

Tilbuddet indeholder kost bestående af tre hovedmåltider: morgenmad, frokost og aftensmad. Indkøb og måltider planlægges og laves sammen med jer, der bor her.

Pr. 1. januar 2024 betaler du 2.000 kr. pr. måned.

Der er gratis trådløs internetforbindelse i hele tilbuddet, som du er velkommen til at benytte. Kvaliteten af forbindelsen kan dog variere.

Hvis du ønsker en stabil eller en fast opkobling til internettet, står du selv for at få det oprettet i din bolig.

Du og dine gæster må ryge lige udenfor din havedør, hvis du tager hensyn til dine naboer.

Socialpædagogisk botræning

Kellersvej 5, 2860 Søborg