Hjem Borger Sundhed og omsorg Voksne med handicap Bolig og botræning Gladsaxe Handicaptilbud Botilbud Kellersvej 9-11 Nærområdet og kort over Kellersvej

Nærområdet og kort over Kellersvej

Kellersvej er et historisk område med flotte bevaringsværdige bygninger, grønne omgivelser og et gammelt, fredet moseområde, som kan opleves via en anlagt vandresti. Gennem de senere år er Kellersvej blevet renoveret med respekt for, at de gamle bygninger er bevaret og står flot sammen med de nye boliger.

Der er fire botilbud, et botræningstilbud samt et beskæftigelses-, aktivitets- og samværstilbud på Kellersvej.

På Kellersvej 2 ligger desuden det handicapvenlige træningscenter Gladsaxe Multifitness og på Kellersvej 14 er den offentlige café, Slotscaféen, der holder flere hyggelige arrangementer.

Området er i øjeblikket præget af byggeri, og vi ser frem til 10. juni 2024, Kellersvej officielt bliver indviet.

Transport til og fra Kellersvej

Der er et busstoppested cirka 250 meter væk (linje 300S), og der er cirka en km. til Buddinge Station. Motorvejsafkørsel (E47/Buddinge) er ligeledes tæt på, og der er ikke langt til indkøbsmuligheder.

Der bliver bygget letbane på Buddingevej, hvilket påvirker trafikken til og fra Kellersvej. Du kan du finde information om letbanebyggeriet på hjemmesiden for Hovedstadens Letbane.

Kort over Kellersvej

Kortet viser Kellersvej, når ombygningen er færdig i første halvdel af 2024:

Dette billede viser et farvet plantegningsdiagram over et område med forskellige bygninger, fællesområder og veje. Bygningerne er nummereret med "Kellervej" efterfulgt af et tal for hver af de fire botilbud, administrationsbygning, beskæftigelses-, aktivitets- og samværstilbud samt fællesområder. Bygningerne er på billedet markeret med orange områder. Veje og stier er tydeligt afmærket og fører til de forskellige bygninger. Der er grønne områder med træer repræsenteret ved grønne cirkler spredt rundt om på planen, hvilket giver et indtryk af landskabspleje og åbne rum.

Kellersvej 1: Sansehuset på Kellersvej 1 og Center for Specialterapi
Kellersvej 2: Gladsaxe Multifitness (handicapvenligt træningscenter)
Kellersvej 3: Kellersvej 3 (Aktivitets- og Samværstilbud i BAS)
Kellersvej 4: Ungegruppen (Aktivitets- og Samværstilbud i BAS)