Hjem Borger Sundhed og omsorg Voksne med handicap Bolig og botræning Gladsaxe Handicaptilbud Botilbud Kellersvej 9-11 Hvis du vil flytte ind eller ud hos os Møder i forbindelse med indflytningen

Møder i forbindelse med indflytningen

Når vi får besked om, at du skal flytte ind i et af vores botilbud, vil vi hurtigst muligt invitere dig, dine pårørende og eventuelle værge til et eller flere møder. Her vil vi fortælle mere om os selv og vores ønsker for det fremtidige samarbejde. Samtidig vil vi rigtig gerne høre mere om, hvem du er, hvad du kan lide/ikke kan lide at lave, dine behov for hjælp i hverdagen, og hvad du og dine pårørende har af ønsker i forhold til din fremtid hos os. På den måde kan vi afstemme vores indbyrdes forventninger og aftale, hvad vi gør, hvis vi støder på nogle udfordringer.

Vi aftaler også, hvordan indflytningen skal finde sted. Vi afklarer fx om dine pårørende hjælper dig med at indrette den nye bolig, eller om du skal bestille hjælp til det. Indretningen bør så vidt muligt ske i samråd med medarbejderne for at tilgodese, at boligen samtidig kan fungere som en arbejdsplads.

Inden for de første par måneder inviterer vi dig og dine pårørende til et opfølgningsmøde, hvor vi blandt andet taler om, hvordan du trives i botilbuddet.

Inden for det første halve år efter indflytning vil du desuden blive inviteret til et samarbejdsmøde mellem dig, dine pårørende, botilbud, hjemkommune og evt. dagbeskæftigelse.