Hjem Borger Sundhed og omsorg Voksne med handicap Bolig og botræning Gladsaxe Handicaptilbud Beskæftigelse, Aktivitet og Samvær Aktivitets- og samværstilbud Ungegruppen Sådan søger du en plads i vores aktivitets- og samværstilbud

Sådan søger du en plads i vores aktivitets- og samværstilbud

Ønsker du en plads i et af vores dagtilbud, kontakter du din sagsbehandler i din kommune.

Sagsbehandleren vurderer, om du er i målgruppen for et dagtilbud. Hvis du er det, sender sagsbehandleren en beskrivelse til os. Du får efterfølgende en tilbagemelding på, om vi også vurderer, at et af vores dagtilbud kan passe til dig, og om vi har en ledig plads.

Du kan læse mere om visitationsproceduren på siden Til sagsbehandlere fra andre kommuner.

Mulighed for praktik

For at se om vi er match for hinanden, har du mulighed for en praktikperiode på to til fire uger, hvor du indgår i dagtilbuddet og vores aktiviteter.

Hvis praktikken går godt, og du fortsat har et ønske om at fortsætte hos os, skal din sagsbehandler fremsende en bevilling/bestilling af dagtilbud, hvor det fremgår, hvor mange dage om ugen, du ønsker pladsen. Hvis du har behov for kørsel til og fra dit dagtilbud, skal din sagsbehandler vurdere dit behov og derefter sende en bevilling til kørsel. Beskæftigelse, Aktivitet og Samvær sørger for at oprette kørslen, og du kan herefter begynde hos os.

Vi glæder os til at møde dig!