Hjem Borger Sundhed og omsorg Udsatte og sårbare voksne Boliger og botræning for udsatte og sårbare Midlertidigt botilbud Nybrogård Dagligdagen og fritidsaktiviteter på Nybrogård

Dagligdagen og fritidsaktiviteter på Nybrogård

Du tilrettelægger selv, hvordan din hverdag skal være – evt. i samarbejde med dine kontaktpersoner.

Vi samarbejder med dig og støtter dig med de udviklingsmål, du har sat op sammen med din sagsbehandler og os. Det kan for eksempel dreje sig om at passe din bolig, vaske tøj og gøre rent, om sociale aktiviteter i huset eller udenfor, om at øve dig i at komme rundt med offentlig transport, om at komme til læge/tandlæge eller at være fysisk aktiv.

Nogle beboere har fritidsaktiviteter eller jobs, hvor de tager hen en eller flere dage om ugen.

Du kan deltage i husets fælles aktiviteter som for eksempel gåture, filmaften og træning i motionsrummet. Aktiviteterne planlægges ud fra interesse og de forslag, der kommer fra beboerne på beboermøder. Der vil også være mulighed for at melde sig på en fælles sommerferie - typisk i sommerhus med tre-fem andre beboere og nogle medarbejdere.

Nybrogård

Nybrovej 321, 2800 Kongens Lyngby