Hjem Borger Seniorer Boliger for seniorer Plejeboliger Møllegården Boligerne på Møllegården Afdeling 1, 1. sal bolig 207 - 248

Afdeling 1, 1. sal bolig 207 - 248

Afdelingen består af 41 boliger fordelt på 2 etager. På 1. sal ligger bolig 207 - 248. Alle boligerne fremstår lyse og venlige.

Velkommen til Afdeling 1, 1. sal

Hvis du allerede har fået tilbudt en bolig på afdelingen, er du velkommen til at tage kontakt til os, så vi kan aftale hvornår du kan komme forbi og se boligen.

På nedenstående oversigt kan du finde skitsetegninger på de forskellige boligtyper som findes på 1. sal. Vær opmærksom på at skabenes placering kan afvige fra tegningen.

De angivne arealer er netto arealer.

Afdelingen har store fællesarealer. Stort køkken/spisestue kombineret med opholdsstue. Fra spisestuen er der udgang til en stor terrasse (stuen) eller en balkon (1. sal).

Har du spørgsmål, ris eller ros, er du velkommen til at kontakte os.

Noor Shabdar
Daglig leder