Hjem Borger Seniorer Aktiviteter, ture og motion Få en god start på seniorlivet

Få en god start på seniorlivet

Som noget nyt inviterer Gladsaxe Kommune til to årlige inspirationsmøder for seniorer, der for nylig er gået på pension eller efterløn.

Er du for nylig gået på pension eller efterløn, og ønsker du at få inspiration til, hvad Gladsaxe byder på af spændende aktiviteter og tilbud?
Så kom og bliv inspireret på et af de kommende møder for nye pensionister og efterlønnere i Gladsaxe.

Her får du et overblik over, hvad der rører sig inden for det frivillige foreningsliv, kultur, idræt og meget mere.

Mulighederne for et aktivt og meningsfyldt seniorliv i Gladsaxe er mange.

Tilmeld dig i dag

I år afholder Gladsaxe Kommune to inspirationsmøder for seniorer.

• Det første finder sted torsdag 23. maj kl. 16.30-18.
  • Det andet møde afholdes torsdag 24. oktober kl. 16.30-18.

Begge møder holdes på Gladsaxe Rådhus. Her kan du også få svar på de spørgsmål, du kan have, når du befinder dig i overgangen fra et aktivt arbejdsliv til en ny tilværelse som pensionist eller efterlønner.

Hvis du ønsker at deltage, kan du tilmelde dig herunder eller ved at ringe til ældrekonsulent Ea Lykke Elsborg på telefon 39 57 55 43.
Husk at oplyse, hvilket af de to møder du ønsker at deltage i.

Ældrekonsulent Ea Lykke Elsborg

Rådhus Alle 7