Skip til hoved indholdet Job Job

Kommunale aktører - Info og tilmelding

På Gladsaxedagen lørdag 23. august 2025 har afdelinger og eksterne institutioner i Gladsaxe mulighed for at deltage og være synlige for borgere i kommunen. I skal i de enkelte forvaltninger selv byde ind med de aktiviteter, som I vil præsentere borgerne for.

Gladsaxe er certificeret Unicef Børnevenlig By og arbejder efter FN's Verdensmål for bæredygtig udvikling. Husk derfor at indtænke bæredygtighed generelt samt børn og unge i de aktiviteter, hvor det giver mening.
Sørg for at have afklaret deltagelsen med jeres leder, inden I tilmelder jer.

Ressourceforbrug

Vi opfordrer generelt til at holde antallet af involverede medarbejdere på et minimum.

Af hensyn til det materielle ressourceforbrug opfordrer vi til, at alle så vidt muligt genbruger koncepter og materialer, som I har brugt i andre sammenhænge eller producerer materialer, som kan genbruges. Bestilling af layout og tryksager til Gladsaxedagen sker via den interne bestillingsside på Kompas.

Placering og inventar

Efter tilmelding, kan I gå i dialog med styregruppen om jeres pladsbehov og ønsker for placering på området. I får også mulighed for at bestille borde, stole, A-skilte og andet til jeres bod/aktivitet. Vi sender en mail med mere info.

Kontakt

Inden for hvert område er der en koordinator, som står for kontakten mellem jer og Gladsaxedagens styregruppe. Kontakt eventuelt din koordinator, inden du tilmelder din afdeling eller institution.

Er du i tvivl om, hvem din koordinator er, så skriv til gladsaxedagen@gladsaxe.dk

Vigtige datoer til Gladsaxedagen 2025

  • 18. februar: Økonomiudvalget beslutter rammerne for Gladsaxedagen
  • 1. marts: Hjemmesiden åbner for tilmelding
  • 24. april kl. 16: Informationsmøde for nye aktører, online - Klik her for at deltage i mødet
  • 1. maj: Tilmeldingsfrist: Nåede du ikke at tilmelde dig, så kontakt os i stedet på gladsaxedagen@gladsaxe.dk
  • 14. august kl. 13: Informationsmøde for alle kommunale aktører på Teams - Klik her for at deltage i mødet
  • 23. august: Gladsaxedagen begynder med kick off-møde i Rådhuskælderen

Alle felter markeret med '*' er påkrævet

Marker ved den type organisation I repræsenterer*

er påkrævet er påkrævet Det skal være en gyldig email som følger mønsteret xxx@domæne.dk er påkrævet er påkrævet er påkrævet

Hvor har i ØNSKE om at være placeret*

Telte er dyre og økonomien presset. I kan vælge mellem to størrelser af telte, medmindre I har helt særlige begundelser.*

Det er ikke muligt at få EL alle steder på pladsen, så behov for el begrænser jeres placeringsmuligheder. Vi frarådder generelt brug af pc og digitale skræme på dagen, da det ikke fungerer i solskin - og vores erfaring viser, at få vil se skærm den dag.*

Skriv navn på leder er påkrævet
Indtast tallene, nul seks fire seks fire , i feltet nedenfor.
Du bedes venligst indtaste de rigtige tal fra billedet

Gladsaxedagen

Rådhus Alle 7
2860 Søborg
gladsaxedagen@gladsaxe.dk

Gladsaxe Kommune
Rådhus Allé 7
2860 Søborg

CVR: 62761113

Telefon: 39 57 50 00
kommunen@gladsaxe.dk

Borgerservice

Telefontid

Mandag-fredag: 9-14

Personlig henvendelse

Kun med tidsbestilling. Bestil tid på gladsaxe.dk/bestiltid

Åbningstid

Mandag-onsdag og fredag 10-14
Torsdag 10-18

Få teksten læst op Tilgængelighedserklæring Giv os feedback