Hjem Borger Fritid og oplevelser Grønne områder Lån af grønne områder, torve og pladser

Lån af grønne områder, torve og pladser

I Gladsaxe Kommune er det muligt at gøre brug af de mange offentlige torve, parker og naturområder. Derfor har vi udarbejdet en lille guide til byens torve og parker, hvor du kan se hvilke faciliteter, der er til rådighed.

Du skal søge om tilladelse til at låne et område, hvis der er tale om arrangementer, der i større grad vil gribe ind i andre brugeres færden i et område. Du kan således godt tage på picnictur med din nærmeste familie i en park, når blot der vises hensyn til de øvrige brugere af området og naboerne.

Der gives ikke tilladelse til private sammenkomster såsom bryllupsfester, firmafester eller til arrangementer med et rent kommercielt indhold.

I skemaet nedenfor kan du elektronisk ansøge om lån af en park- eller et naturareal. Felter markeret med * skal udfyldes.

Vær i god tid

Det er altid en god idé at ansøge i god tid. Aldershvile Slotspark, Radiomarken samt Bagsværd Sø er meget velbesøgt i højsæsonen med mange arrangementer - både private og offentlige. Når du har indsendt din ansøgning, vil du inden for 14 dage få besked om det er muligt at låne arealet. Hvis det er muligt at låne arealet, vil du modtage en tilladelse med en række krav, der skal efterleves.

Alle felter markeret med '*' er påkrævet

Skriv dit fulde navn her Feltet er påkrævet

Privat/Erhverv/Forening*

Marker om du er privat eller kommer fra erhverv eller forening