Hjem Borger Fritid og oplevelser Frivillighed Sådan får I flere frivillige

Sådan får I flere frivillige

Mangler I frivillige hænder og hoveder i din forening eller gruppe?

Det kan være en udfordring at finde flere - eller nye - frivillige til foreningens arbejde. Ofte er den hurtigste vej til flere frivillige at spørge i de eksisterende frivilliges eget netværk. De fleste bliver frivillige, fordi nogen spørger dem. Et opslag i det lokale supermarked eller en annonce i lokalavisen kan også være vejen frem. Tænk over, hvor de mennesker, I gerne vil i kontakt med færdes, og lav jeres opslag der.

Annoncér på frivilligjob.dk

Hvis jeres forening har brug for flere frivillige, er frivilligjob.dk et oplagt sted at rekruttere, fordi:

• Al brug af frivilligjob.dk er gratis. Det vil sige, I ikke skal betale for at lægge jobannoncer op på deres side.
  • Det giver din forening god synlighed online. Frivilligjob.dk er topresultatet, når man googler frivilligt arbejde, og der er hver måned omkring 20.000 besøgende.

Tast selv jobannoncen på frivilligjob.dk

Alle foreninger kan oprette frivillige job i jobportalen frivilligjob.dk, som er Danmarks største jobportal for frivilligt arbejde. Det er gratis at annoncere efter frivillige. I kan selv taste jobannoncen på frivilligjob.dk. Når annoncen er blevet godkendt af frivilligjob.dk bliver den lagt på deres side.

Guide med gode råd

På frivilligjob.dk er der en guide med gode råd til, hvordan I opretter annoncer.

Jobannoncer på engelsk

Har du overvejet, om du kunne bruge en frivillig, der ikke taler så meget dansk endnu? Så kan du med fordel bruge frivilligjob på engelsk: volunteering.dk. Her kan du lægge opslag op på engelsk, eller få hjælp til oversættelsen af et dansk opslag.

Frivillighed

frivillig@gladsaxe.dk