Hjem Borger Arbejde og uddannelse Jobcenter - Borger Dit opkald forbedrer vores service til dig

Dit opkald forbedrer vores service til dig

Når du ringer til Servicecentret i Gladsaxe, vil vi gerne optage samtalen, så vi kan træne og uddanne vores medarbejdere og give dig bedre service. Her kan du læse mere om, hvordan vi behandler dine oplysninger.

I Jobcentret vil vi gerne optage dine opkald. Optagelserne bruger vi til intern træning og uddannelse af medarbejdere, så vi kan give dig en bedre serviceoplevelse – og dermed forbedre de opgaver vi skal løse som kommune. Optagelserne bruges kun til det formål og slettes automatisk efter 60 dage.

Når du ringer til et af de tre numre, vælger du selv, om din telefonsamtale med vores medarbejdere skal optages. Det er således helt frivilligt at få samtalen optaget. Hvis du ikke ønsker at deltage, har det ikke betydning for din henvendelse til os.

Du får automatisk at vide i telefonen, at dit opkald ønskes optaget. Herefter får du mulighed for at trykke ja eller nej til at samtalen optages via tastetryk. Det er kun hvis du trykker ja, at dit opkald bliver optaget. Vi optager ikke dit opkald, hvis du trykker nej.

Hvis du trykker ja og derefter fortryder, sletter vi optagelsen efter samtalen. Du kan gøre opmærksom på det under samtalen, eller kontakte jobcenter@gladsaxe.dk og oplyse det nummer, du ringede fra, navn, dato og tidspunkt.

Vi opbevarer selv optagelserne, og der er kun adgang til optagelserne for de medarbejdere og ledere, som har brug for dem til træning og uddannelse, så de kan levere bedre service til dig fremover.

Ønsker du at få din samtale udleveret, kan du kontakte jobcenter@gladsaxe.dk, hvorefter vi sender optagelsen som lydfil til din E-boks. Du skal oplyse det nummer, du ringede fra, navn, dato og tidspunkt.

Gladsaxe Kommune er den juridiske enhed, som er dataansvarlig for projektet. På vores side om hvordan vi behandler din oplysninger kan du læse mere om, hvordan vi behandler dine oplysninger. Her finder du også kontaktoplysninger på den juridiske enhed.

Hvis du har spørgsmål til vores behandling af dine personoplysninger, kan du Databeskyttelsesrådgiver.

Jobcenter Gladsaxe

Gladsaxevej 372

Bemærk

Husk at bestille tid på jobnet.dk. Du skal registrere dig på standeren i Jobcentret, når du kommer til dit møde.